Zapytanie ofertowe 2022 DOWÓZ OSÓB WTZ
................................................. Gorzyce, dn. 14 listopada 2022 r.
(pieczęć Zamawiającego)
ZAPYTANIE OFERTOWE
W SPRAWIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
w postępowaniu o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000 zł netto
na realizację zadania pn.:
„Dowóz osób dorosłych – niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gorzycach i z powrotem w roku 2023”
Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorzycach (dalej: Zamawiający) zaprasza do złożenia oferty (załącznik nr 1) na podstawie art. 2 ust. 1. pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 poz. 1710 ze zm.).
- Zamawiający:
Ośrodek Pomocy Społecznej
39 – 432 Gorzyce, ul. 3 Maja 4
dla Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gorzycach
ul. 11 Listopada 12
tel./fax 15 836 20 74
adres e-mail: gorzycewtzops@wp.pl
- Nazwa zamówienia: Dowóz osób dorosłych – niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gorzycach i z powrotem w roku 2023.
- Rodzaj zamówienia: Usługa.
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Dowóz osób dorosłych - niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do placówki - warsztatu terapii zajęciowej, położonej w Gorzycach ul. 11 Listopada 12 i z powrotem.
- Dowóz do placówki i odwóz do miejsca zamieszkania obejmuje maksymalnie 21 osób w ciągu dnia.
- Przewidywana miesięczna liczba kilometrów dowozu i odwozu wynosi około 3040 kilometrów. Podana długość miesięcznej trasy ma wyłącznie charakter szacunkowy i może ulec zmianie podczas realizacji zamówienia. Powyższy szacunek nie może być podstawą do żądania zlecenia wskazanych ilości kilometrów, a w szczególności nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do wysuwania jakichkolwiek roszczeń finansowych, związanych z niewykonaniem na przestrzeni obowiązywania Umowy danej ilości kilometrów.
- Dowóz prowadzony jest w dniach, w których odbywają się zajęcia w placówce i odbywa się w następujący sposób:
Trasa dowozu:
- Gorzyce – Kępie Zaleszańskie – Zabrnie – Grębów – Wydrza – Krawce – Nowy Grębów (Zapolednik) – Furmany – Sokolniki – Trześń – Gorzyce (łącznie około 56 km z miejsca zamieszkania do siedziby placówki).
- Gorzyce – Wrzawy – Zalesie Gorzyckie – Gorzyce (łącznie około 20 km z miejsca zamieszkania do siedziby placówki).
- Łącznie dzienna trasa dowozu i odwozu wynosi około 152 km.
- Dowóz odbywać się będzie samochodem przystosowanym do przewozu co najmniej 20 pasażerów jednorazowo.
- Osoby mają być dowiezione na zajęcia do godziny 800 i odwiezione po zajęciach o godzinie 1415 do miejsca zamieszkania.
- Trasa i ilość kilometrów może ulec zmianie w trakcie świadczenia usługi np. ze względu na nieobecność uczestnika, zmianę uczestnika zajęć lub zmianę miejsca zamieszkania uczestnika.
- W okresie zawieszenia działalności warsztatu dowóz osób nie będzie realizowany.
- Dopuszcza się możliwość zlecenia wyjazdu na innej trasie niż wskazana w pkt 4, w szczególności w ramach prowadzonej integracji społecznej uczestników.
- Dopuszcza się możliwość zlecenia wyjazdu w innych godzinach niż wskazane w pkt 7.
- Transport powinien odbywać się samochodem sprawnym technicznie, dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, przez kierowcę posiadającego odpowiednie uprawnienia.
- Kierowca samochodu powinien udzielać pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu osobom niepełnosprawnym przewożonym samochodem, a w przypadku przewożenia osoby na wózku inwalidzkim w sposób szczególny.
- W okresie, w którym obowiązują zaostrzone rygory sanitarne kierowca przed wejściem do samochodu osoby niepełnosprawnej powinien dokonać pomiaru jej temperatury termometrem bezdotykowym.
- W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie.
- Kod CPV przedmiotu zamówienia: 60.13.00.00-8 - transport osób niepełnosprawnych.
- Termin wykonania zamówienia: od 01 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.
- Warunki udziału w postępowaniu – oświadczenie (załącznik nr 3):
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia;
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- sytuacji ekonomicznej i finansowej.
- Wykaz wymaganych dokumentów:
- Dla potwierdzenia warunków określonych w ust. 6 Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
- aktualny odpis (wydruk) z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Dokument musi być wygenerowany z system nie wcześniej niż 30 dni przed upływem terminu składania oferty.
- kserokopię aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydanej przez starostę właściwego dla siedziby Wykonawcy poświadczoną za zgodność z oryginałem i podpisem osoby uprawnionej.
- kserokopię dowodu rejestracyjnego pojazdu przeznaczonego do wykonywania zamówienia poświadczoną za zgodność z oryginałem i podpisem osoby uprawnionej.
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3) podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
- Istotne postanowienia umowy (lub projekt umowy)
- Wzór umowy stanowi załącznik nr 2.
- Opis kryteriów oceny ofert:
- Oferowana cena 100%.
- Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia – nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w zapytaniu ofertowym wymagania. Brak któregokolwiek z wymaganych oświadczeń lub dokumentów bądź załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty i wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
- Za najkorzystniejszą spośród ofert niepodlegających odrzuceniu zostanie wybrana oferta, która zgodnie z przyjętym kryterium ceny będzie oferowała najniższą cenę brutto za 1 km.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian warunków zapytania ofertowego w uzasadnionych przypadkach, a także jego odwołania oraz zakończenia postępowania bez wyboru ofert, w szczególności w przypadku, gdy wartość oferty przekracza wielkość środków przeznaczonych przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia.
- Termin związania ofertą: wynosi 30 dni licząc od dnia zakończenia składania ofert.
- Opis sposobu przygotowania oferty:
- Oferta musi mieć formę pisemną i powinna być sporządzona w języku polskim;
- Zaleca się przy sporządzeniu oferty skorzystanie z wzoru formularza oferty przygotowanego przez Zamawiającego (załącznik nr 1). Wykonawca może przedstawić ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że muszą one zawierać wszystkie informacje określone przez Zamawiającego w przygotowanym wzorze;
- Oferta powinna określać cenę brutto za 1 km i winna zawierać wszystkie koszty oraz składniki niezbędne do wykonania zamówienia.
- Ofertę należy zaopatrzyć własnoręcznym podpisem Wykonawcy bądź osób uprawnionych do składania oświadczeń i zaciągania zobowiązań w jego imieniu;
- Wszelkie poprawki w ofertach muszą być naniesione czytelnie, poprzez przekreślenie oraz naniesienie obok prawidłowej treści bądź wartości opatrzonej własnoręcznym podpisem Wykonawcy lub osoby upoważnionej (parafka) oraz podanie daty dokonania poprawki;
- Bez względu na wynik zapytania ofertowego, wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
- Ofertę należy złożyć, w zamkniętej kopercie w siedzibie Warsztatu Terapii Zajęciowej lub drogą pocztową na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej - Warsztat Terapii Zajęciowej, ul. 11 Listopada 12, 39-432 Gorzyce. Na kopercie należy umieścić napis. "Oferta wykonawcy dla zadania pn.: "Dowóz osób dorosłych – niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gorzycach i z powrotem w roku 2023", nie otwierać do dnia 28.11.2022 r.".
- Ofertę należy składać do dnia 28.11.2022 r. do godz. 1000 (decyduje data i godzina wpływu). Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
- Otwarcie i rozpatrzenie ofert odbędzie się w dniu 28.11.2022 r. o godz. 1015 w siedzibie Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gorzycach.
- Osoby upoważnione do kontaktu:
- Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest: Roman Stachowicz (tel. 15 836-20-74).
- Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO", Zamawiający informuje, że:
1. administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorzycach, ul. 3-go Maja 4, 39-432 Gorzyce reprezentowany przez Kierownika. Dane kontaktowe: 15 836 23 25;
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gorzycach jest Mateusz Siembab, tel. 733 337 421, e-mail: mateusz.siembab@hebenpolska.pl;
3. dane osobowe będą przetwarzane przez Zamawiającego w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, oceny otrzymanej oferty oraz przeprowadzenia procedury wyboru najkorzystniejszej oferty (podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO);
4. dostęp do Pani / Pana danych osobowych będą posiadali upoważnieni pracownicy Ośrodka oraz podmioty, które są zainteresowane prowadzonym zapytaniem, podmioty kontrolujące prawidłowość przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia oraz instytucje uprawnione do dostępu do danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa;
5. Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego również przez czas niezbędny do jej wykonania. Jeśli czynność nie doszła do skutku Zamawiający przetwarza dane osobowe przez czas wymagany na archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji;
6. posiada Pani / Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani / Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani / Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani / Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7. podanie danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia. Udział w postepowaniu jest dobrowolny;
8. administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
- Załączniki do zapytania ofertowego:
- Formularz oferty (załącznik nr 1).
- Wzór umowy na wykonanie usługi (załącznik nr 2).
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3).
Kierownik
Ośrodka Pomocy Społecznej
w Gorzycach
Barbara Surowiecka
Kierownik
Warsztatu Terapii Zajęciowej
Roman Stachowicz