Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorzycach

3 maja 4, 39-432 Gorzyce

Przejdź do treści

Zapytanie ofertowe 2021 SCHRONISKO

Gorzyce dn. 2021-10-26

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

na realizację zadania pn.:

„Świadczenie  usług schronienia dla bezdomnych mężczyzn i kobiet

z terenu Gminy Gorzyce”

 

  1. Zamawiający :

Gmina Gorzyce, ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce

NIP : 867 20 77 154

dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Gorzycach

ul. 3 Maja 4

tel./fax  15 836 23 25

adres e-mail: gopsgorzyce@gmail.com

 

  1. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia :

Zamawiający  zaprasza do złożenia oferty (załącznik nr 1, załącznik nr 2, załącznik nr 3) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych”
(Dz. U z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).

Przedmiot zamówienia:

  1. Świadczenie usług schronienia, w postaci:
    1. schronienia dla 14 bezdomnych mężczyzn,
    2. schronienia dla 2 bezdomnych kobiet,
    3. noclegowni lub ogrzewalni,
      1. osobom bezdomnym, których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Gorzyce (art. 101 ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1876 z późn. zm.),
      2. potrzebującym pomocy – schronienia (z wyjątkiem nieletnich), którym miejscem zameldowania jest Gmina Gorzyce.

 

  1. Zamówienie zostało podzielone na części:
    1. część I zamówienia: Świadczenie usług schronienia dla 6 bezdomnych mężczyzn,
    2. część II zamówienia: Świadczenie usług schronienia dla 6 bezdomnych mężczyzn,
    3. część III zamówienia: Świadczenie usług schronienia dla 2 bezdomnych mężczyzn,
    4. cześć IV zamówienia: Świadczenie usług schronienia dla 2 bezdomnych kobiet,
    5. część V zamówienia: Świadczenie usług schronienia dla bezdomnych mężczyzn, w postaci noclegowni i ogrzewalni.

 

  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na części zamówienia I, II i III. Wraz z ofertą na części I, II lub III zamówienia Wykonawca może złożyć ofertę na część IV i V zamówienia.

 

  1. Każdorazowe umieszczenie osoby, o której mowa w pkt 1 odbywa się na podstawie skierowania do noclegowni i ogrzewalni lub indywidualnej decyzji administracyjnej
    o umieszczeniu w schronisku, wydanej przez Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Gorzycach. Decyzje zawierać będą imię i nazwisko świadczeniobiorcy, rodzaj usług z ich szczegółowym zakresem i okres ich świadczenia.

 

  1. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług w oparciu o dane przekazane faksem, telefonicznie lub e-mailem. Takie zlecenie usług zostaje potwierdzone kopią skierowania lub decyzji administracyjnej
    w ciągu 7 dni.

 

  1. Podmiot składający ofertę zobowiązany jest do zapewnienia osobom, o którym mowa:
    1. w pkt 1, ppkt  1 i 2 minimalnego standardu podstawowych usług świadczonych w schroniskach dla osób bezdomnych oraz minimalnego standardu obiektu,
      w którym mieści się schronisko o jakim mowa w  załączniku  nr 2 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia
      27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi
      i ogrzewalni ( Dz. U z 2018 r. poz.896),
    2. w pkt 1,  ppkt 3 minimalnego standardu podstawowych usług świadczonych
      w noclegowniach i ogrzewalniach oraz minimalnego standardu obiektu,
      w którym mieści się noclegownia i ogrzewalnia o jakim mowa w załączniku
      nr 1 i nr 4 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
      z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni ( Dz. U z 2018 r.,  poz. 896 ).

 

  1. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia oraz liczba świadczeń będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Gorzyce, dlatego zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia.

 

  1. Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie, co miesiąc w terminie do 10 dnia następnego miesiąca z wyjątkiem m-ca grudnia, za który rozliczenie następować będzie do 25 grudnia.

 

  1. Zapłata za wykonanie usługi będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi
    w terminie 14  dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do Ośrodka Pomocy Społecznej w Gorzycach:
    1. podstawą rozliczenia będzie złożenie przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury z załączonym imiennym wykazem osób objętych schronieniem w danym miesiącu i ilości dni udzielonego schronienia,
    2. Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie poinformować Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej ze schronienia.

 

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli, jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonania z umową i wymogami zawartymi w niniejszym zapytaniu.

 

  1. Termin realizacji zamówienia : od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r.

 

  1. Opis wymagań stawianych Wykonawcy;
    1. wymagania niezbędne : w zapytaniu ofertowym mogą brać udział podmioty, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności w zakresie pomocy osobom bezdomnym i wpisane są do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez wojewodę. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego,
    2. wymagania dotyczące lokalu schroniska : Wykonawca winien posiadać warunki lokalowe do udzielenia schronienia osobom tego pozbawionym, które spełniają standardy sanitarno-epidemiologiczne i przeciwpożarowe oraz standardy określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U z 2018 r. poz. 896).
    3. Warunki i zakres realizacji:
      1. Miejscem realizacji zamówienia jest miejsce udzielenia schronienia.
      2. Stawkę dzienną należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1, nr 2 lub nr 3).
      3. Wykonawca określi stawkę brutto za wykonanie przedmiotowego zadania.
    4. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.

 

  1. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik nr 5).

 

  1.  Kryteria wyboru oferty:

 

  1. najniższa cena za dzień usługi (doba) zaoferowana przez oferenta – waga 80 pkt,
  2. dogodne umiejscowienie schroniska (najmniejsza odległość) – waga 20 pkt.

 

 

 

 

Cena :

C = Cmin x 80 / Co , gdzie

  1. C – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium „Cena oferty”
  2. Cmin – najniższa cena brutto za realizację zaoferowana w nieodrzuconych ofertach złożonych w postępowaniu
  3. Co – cena brutto za realizację zamówienia oferty ocenianej,
  4. 80 – waga kryterium „Cena oferty”

 

 

Odległość

 

W kryterium odległości placówki dla bezdomnych oceniana będzie jej odległość od miejscowości Gorzyce tj :

- lokalizacja w odległości do 10 km – 20 pkt

- lokalizacja w odległości 11 km do 20 km – 15 pkt

- lokalizacja w odległości powyżej 20 km – 10 pkt

 

 

  1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:

 

  1. Formularz oferty wg załączonego wzoru – załącznik nr 1, nr 2 lub nr 3,

Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pisemnie pod rygorem nieważności.

Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną
do   reprezentowania wykonawcy.

Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu oferty część zamówienia której złożona oferta dotyczy.

  1. Podpisane przez wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
    w postępowaniu – załącznik nr 4:
    1. aktualny wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub inny właściwy dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu,
    2. w przypadku fundacji i stowarzyszeń – aktualny, zgodny ze stanem faktycznym wypis z Krajowego Rejestru Sądowego,
    3. w przypadku pozostałych podmiotów – inny dokument właściwy dla podmiotu,
    4. dla podmiotów działających na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego oraz do innych kościołów i związków wyznaniowych, obowiązkowym dokumentem jest kopia  dekretu o mianowaniu księdza na proboszcza parafii, pełnomocnictwo lub upoważnienie zarządu głównego wydane dla osób go reprezentujących z oddziałów terenowych nieposiadających osobowości prawnej,
    5. inne, jeżeli wymagane np. dokumenty upoważniające daną osobę lub osoby do reprezentowania podmiotu – dot. podmiotów, które w dokumencie stanowiącym o podstawie działalności nie posiadają informacji o osobach upoważnionych do reprezentowania podmiotów, oświadczenia właściwego organu, zarządu głównego lub innego organu wykonawczego, wyrażające:
      1. upoważnienie na składanie oferty na realizację określonego zadania publicznego,
      2. zgodę na zawarcie w imieniu podmiotu składającego ofertę porozumienia
        z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Gorzycach,
      3. upoważnienie do dysponowania uzyskanymi funduszami i dokonywania rozliczeń w tym zakresie.
    6. odpis statutu.

 

  1.  Miejsce i termin złożenia ofert :
    1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15 listopada 2021 r. do godz. 14.00
      w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Gorzycach, ul. 3 Maja 4 lub drogą pocztową na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 3 Maja 4, 39-432 Gorzyce,
      w formie papierowej wraz z wymaganymi załącznikami, z dopiskiem na kopercie: „Świadczenie usług schronienia dla bezdomnych mężczyzn i kobiet z terenu Gminy Gorzyce – część … zamówienia”,
    2. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
    3. Rozstrzygnięcie ofert nastąpi w terminie 7 dni roboczych.

 

  1. Termin związania ofertą: 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

  1. Informacje dodatkowe:

Osoba do kontaktu w przedmiotowej sprawie :

Kierownik OPS Gorzyce - Barbara Surowiecka,

tel. 15 836 23 25, e- mail: gopsgorzyce@gmail.com

 

  1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

 

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 20216/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej
    w Gorzycach, ul. 3 Maja 4, 39-432 Gorzyce reprezentowany przez Kierownika.

Dane kontaktowe: 15 836 23 25

  1. inspektorem ochrony danych osobowych w Ośrodku Pomocy Społecznej jest Pan Mateusz Siembab, tel. 733 337 421, e-mail: mateusz.siembab@hebenpolska.pl ;
  2. dane osobowe będą przetwarzane przez Zamawiającego w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, oceny otrzymanej oferty oraz przeprowadzenia procedury wyboru najkorzystniejszej oferty ( podstawę prawną stanowi art.6 ust.1 lit. b i c RODO);
  3. dostęp do Pani/Pana danych osobowych będą posiadali upoważnieni pracownicy Ośrodka oraz podmioty, które są zainteresowane prowadzonym zapytaniem, podmioty kontrolujące prawidłowość przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia oraz instytucje uprawnione do danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa;
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego również przez czas niezbędny do jej wykonania. Jeśli czynność nie doszła do skutku Zamawiający przetwarza dane osobowe przez czas wymagany na archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji;
  5. posiada Pani/Pan:
  1. na postawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
  2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
  3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
  4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,   
  1.  podanie danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia. Udział w postępowaniu jest dobrowolny;
  2. administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

 

 

  1.  Załączniki :
  1. Formularz ofertowy dla części I, II, III.
  2. Formularz ofertowy dla części IV.
  3. Formularz ofertowy dla części V.
  4. Oświadczenie o spełnianiu warunków.
  5. Projekt umowy.

                                                Kierownik

                                 Ośrodka Pomocy Społecznej 

                                              w Gorzycach

                                         Barbara Surowiecka

 

Załączniki:

Informacje

Liczba wyświetleń: 427
Utworzono dnia: 26.10.2021

Historia publikacji

  • 17.11.2021 10:29, Administrator
    Dodanie załącznika Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego
  • 26.10.2021 14:57, Administrator
    Edycja zakładki Zapytanie ofertowe 2021 SCHRONISKO
  • 26.10.2021 14:43, Administrator
    Dodanie załącznika Zaproszenie do złożenia oferty (skan)